Papyri.info

sign in

ddbdp.2014.1 = HGV SB 6 9255 = P.Ryl. 4 586 = Trismegistos 5736 = sb.6.9255 = p.ryl.4.586



DDbDP transcription: ddbdp.2014.1 [xml]

99 BC Oxyrhynchus
[Reprinted from: p.oxy.4.802] P.Oxy. 4 802
[Reprinted from: sb.6.9255] SB 6 9255
[Reprinted from: p.ryl.4.586] P.Ryl. 4 586

Introduction

This is a reconstruction of SB VI 9255 and P.Ryl. IV 586. At line 9 of the text presented here line 9 of SB VI 9255 joins neatly with line 1 of P.Ryl. IV 586 to produce an almost complete text.

βα̣σι̣λευόντων Πτολεμ[αίου τοῦ καὶ Ἀλεξάνδρου θεοῦ]
Φιλομή̣τορος καὶ Βερενίκη[ς θεᾶς Φιλαδέλφου ἔτους ἑκκαι-]
δεκάτου, τὰ δʼ ἀλλὰ τῶν κο[ινῶν ὡς ἐν Ἀλεξανδρείαι]
γράφεται μηνὸς Ἀπελλα̣ί̣ο[υ -ca.?- Φαῶφι -ca.?- ]
5ἐν Ὀξυρυγχω(*) πόλει τῆς [Θηβαίδος· ἐδάνεισαν]
Σιμάριστος Δημητρίο[υ τοῦ καὶ   ̣  ̣  ̣  ̣  ̣]-
ο̣υ(*) Λάκων καὶ Δί̣δ̣υμ̣[ος Μακε-]
δὼν Δημητ̣ρ̣[ίῳ Πέρσῃ τῆς]
ἐ̣π̣ι̣γ̣ονῆς   ̣  ̣  ̣[ -ca.?- ]
10Ἀφροδίτης Β̣ε̣ρ̣ε̣[νίκης -ca.?- ]
ἀπὸ τοῦ συσ  ̣  ̣[ -ca.?- ]
12,ms[ -ca.?- ]  ̣  ̣
κοινῶν̣ χ̣ρ̣ημ[άτων χαλκοῦ νομίσματος]
τάλαντα πεντ[ήκοντα τρία δραχμὰς   ̣  ̣  ̣]
χιλίας τόκου [ὡς ἐκ δύο δραχμῶν τῇ μνᾷ]
15ἑκάστῃ τὸν μῆ̣[να ἕκαστον. ἀποδότω δὲ ὁ]
Δημήτριος τοῖς δεδανεικόσ[ι ἢ τῷ προ-]
17,ms[ -ca.?- ]  ̣  ̣η̣ι̣
χειρισθησομένῳ τοῦ κοι̣[νοῦ χρηματο-]
φύλακι τὰ πεντήκοντα τρία τ̣ά̣[λαντα δραχμὰς   ̣  ̣  ̣]
χιλίας τοῦ χαλκο̣ῦ̣ καὶ τοὺς τόκους ἐν τῶ[ι   ̣  ̣  ̣  ̣  ̣]
20μηνὶ τοῦ ἑκκαιδεκάτου ἔτους. ἐ[ὰν δὲ μὴ]
[ἀπ]οδῶι καθὰ γέγραπται ἀποτ̣[είσατω](*)
[Δη]μήτριος τοῖς δεδανεικόσι [ἢ τῷ]
[π]ροχειρισθησομένῳ τοῦ κ[οινοῦ χρη-]
μ̣ατοφύλακι τὸ μὲν δάνειον ἡ̣μ̣ι̣ό̣[λιον](*),
25τ̣οὺς δε τό̣κους ἁπλοῦς τοῦ τε συ[γγε-]
γρ̣α̣μμένου καὶ τοῦ ὑπερπεσόν[τος χρό-]
ν̣ο̣υ̣. ἔγγυος τῶν κατὰ τὴν συγγ̣[ραφὴν]
[πά]ντων εἰ̣ς ἔκτεισιν α̣ὐ̣τοῦ Δημη[τρίου]
[γυν]ὴ Ἀσκληπίας Σωσιβίου Περσ[ίνη με-]
30[τὰ τ]ο̣ῦ̣ αὐτοῦ κυρίου. ἡ δὲ πρᾶξι̣[ς ἔστω]
[το]ῖς δεδανεικόσι ἢ τῶι προ[χ]ε̣ι̣[ρισθη-]
[σ]ομένῳ τοῦ κοινοῦ χρηματοφύ[λακι]
ἔκ τε ἀμφοτέρων καὶ ἐξ οὗ ἐὰν [αἱρῆται]
καὶ ἐκ τῶν ὑπαρχόντων αὐτοῖ[ς πάντων]
35καθάπερ ἐ̣κ̣ δίκης. κυρία ἡ συγγραφή.
(hand 2) Σιμάριστο̣ς̣ ὡς (ἐτῶν) ξθ μέσος μ̣ε[γέθει](*)
οὐ(λὴ) μετ(ώπῳ) μέσ(ῳ)(*)
Δίδυμος ὡς (ἐτῶν) νθ μεί(ζων) ἢ μέσος(*)
τεταν(ὸς) οὐ(λὴ) ὑπὸ σιαγό(να) ἀρι(στεράν)(*).
40Δημήτριος ὡς (ἐτῶν) λγ μεί(ζων) ἢ [μέσ(ος)](*)
ἀστραγάλ(ῳ) οὐ(λὴ) ὀφρύ(ι) δεξ(ιᾷ) ἄλλη
ὑπὸ τὴν αὐ̣τήν.

Apparatus


^ 5. l. Ὀξυρύγχων
^ 6-7. BL 4.60 (on P.Oxy. 4.802) : [- ca.11 -]ο̣υ prev. ed.
^ 21. BL 3.162 (to l. 13) : ἀποδ̣[ότω ὁ] prev. ed.
^ 24. BL 3.162 (to l. 16) : παρ̣α̣[χρῆμα] prev. ed.
^ 36. BL 3.162 (to l. 28) : ξ φαλακ(ρὸς) μακ̣[ροπρ(όσωπος)] prev. ed.
^ 37. BL 3.162 (to l. 29) : δεξιῷ prev. ed.
^ 38. BL 3.162 (to l. 30) : νγ̣ ἀναφαλ(ακρὸς) μακ̣ρ̣ο̣π̣[ρ(όσωπος)] prev. ed.
^ 39. BL 3.162 (to l. 31) :   ̣  ̣  ̣  ̣δεξ(ι ) prev. ed.
^ 40. BL 3.162 (to l. 32) : μ̣είω(ν) η̣  ̣[  ̣  ̣] prev. ed.

Notes

  • 7.

    Λάκων is not a personal name, but rather an ethnic (BL 7.205).

  • 8.

    There is writing on a small strip of papyrus that hangs from the bottom of the fragment kept in Graz (SB 6.9255) and spans lines 8-12. It is difficult to reconcile the traces with the supplements given in P.Ryl. 4.586, especially ll. 10 and 12. Thus, either the supplements are wrong or the placing of the fragment is incorrect.

  • 10-11.

    For the proposed supplement [ἐπακολουθούντων τῶν] ἀπὸ τοῦ συστή[ματος ἐκ τῶν ἐπὶ], see BL 5.88 (cf. also BL 4.74).

Editorial History; All History; (detailed)

Creative Commons License © Duke Databank of Documentary Papyri. This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.